Blog

פיתוח אתרים ותמיכה טכנית שוטפת לאתרכם

פיתוח אתרים ותמיכה טכנית שוטפת לאתרכם

תמיכה טכנית
באתרי וורדפרס.

בניית אתר וורדפרס

תמיכה טכנית
באתר וורדפרס

,תמיכה וביצוע שינויים, תיקון תקלות, התגברות על מכשולים, ניהול  אתרי וורדפרס ומתן תמיכה,.

גם אם אנחנו לא בנינו לכם את האתר, נשמח לבצע תמיכה שוטפת או חד פעמית לאתר אינטרנט שלכם

איך אנחנו יכולים לעזור לכם...?

תנו לנו לטפל בפרטים הטכניים שיש לכם באתר

פנו אלינו עכשיו לקבלת עזרה או שת"פ

אנו מספקים פיתוח אתרים ותמיכה תכנית לאתרי וורדפרס 

שינויים ושדרוגים, תחזוקה שוטפת,שעות פיתוח, ביצוע תיקונים,העלאת תכנים, אחסון, גיבוי וניטור אתרים ועוד.

השירותים שלנו ניתנים בעיקר לבעלי אתרים, מקדמי אתרים, מעצבים ובוני אתרים, 

לקבלת פרטים על שירותי תמיכה

ידע זה הכל

השירותים שלנו

01.

תכנון ועיצוב אתרים

אנו נתכנן לכם את האתר ונעצב לכם אותו לפני שיגיע לבניה

02.

בניית אתרים

אנו נבנה לכם את האתר בצורה הטובה והמקצועית ביותר 

03.

קידום אתרים

יש לנו צוות מקצועי של מקדמי אתרים ואנו נטיס לכם את האתר שלכם בתוצאות

04.

עיצוב גרפי

אנו נעצב לכם את האתר בכל מה שקשור לגרפיקה 

05.

אחסון אתרים

תוכלו לקבל אצלנו שירותי אחסון  בשרתים הטובים ביותר 

06.

תמיכה טכנית באתרים

הצוות שלנו ידאג לאתר שלכם מהחלק האחורי בכל מה שקשור לתמיכה ועדכונים

מאמרים נבחרים

תמיכה באתרי וורדפרס

פיתוח אתרים ותמיכה טכנית שוטפת לאתרכם

פיתוח אתרים ותמיכה טכנית שוטפת לאתרכם תמיכה טכנית באתרי וורדפרס. 1 בניית אתר וורדפרס תמיכה טכנית באתר וורדפרס ,תמיכה וביצוע שינויים, תיקון תקלות, התגברות על

איך לבנות את העסק בפייסבוק?

פייסבוק, דף נחיתה בפייסבוק- 6amהרשת החברתית הכי נפוצה והכי משומשת כיום ברשת. מעבר לשימוש החברתי שנעשה בפייסבוק, היא משמשת עבור עסקים רבים פלטפורמה שיווקית לעסק,

קידום סרטונים ביוטיוב

חברת 6am מתמחה בקידום סרטונים ביוטיוב והעלאת כמות הצפיות בסרטון. מה התוצאה? יו-טיוב הוא אתר הוידאו הגדול באינטרנט. העלאת כמות הצפיות בסרטון תגרום לכמות צפיות

איך לבנות את העסק בפייסבוק?

פייסבוק, דף נחיתה בפייסבוק- 6am
הרשת החברתית הכי נפוצה והכי משומשת כיום ברשת. מעבר לשימוש החברתי שנעשה בפייסבוק, היא משמשת עבור עסקים רבים פלטפורמה שיווקית לעסק, באמצעים שונים אשר מציעה פייסבוק.

פייסבוק, על אף שמוכרת היא כרשת חברתית, תופסת תאוצה ומקבלת תפקיד נוסף- מתפקדת כמנוע חיפוש – כמו גוגל לדוגמא.

ההבדל העיקרי בין "שיטת העבודה" של שתי חברות הענק היא שגוגל, הוא מנוע חיפוש המאתר מידע. הוא עובר על המידע ברשת ומאתר תוכן איכותי. לפי כמות המילים ואיכותם מעלה את האתר בדירוג.

בפייסבוק- אנו מחפשים לקבל אהדת חברים (LIKE) וככל שיש לדף/קבוצה יותר חברים- כך עולה קרנה בעיני הגולשים בפייסבוק וקל יותר למצוא אותה במנוע החיפוש של פייסבוק.

עסקים רבים שוגים ובונים את הפלטפורמה העסקית שלהם בצורה לא נכונה בפייסבוק בתור פרופיל אישי. למעשה, פייסבוק כרשת חברתית אוסרת על שימוש בפרופיל אישי לעסק הדבר נתפש כהתחזות.

תדמו את זה לעסק בבית- אנחנו לא נדבר על עבודה ונמכור לאורחים שיושבים אצלנו בסלון, אלא ניקח אותם אל חדר העבודה. אותו חדר עבודה בפייסבוק הוא דף אוהדים לעסק.

קחו בחשבון שפרופיל אישי מוגבל למספר חברים מסוים ואילו דף עסקי יכול להגיע למאות אלפי אוהדים.

כבר בניתם פרופיל ויש לכם מספר רב של חברים? יש סיכוי שבשלב כלשהו פייסבוק יפנו אליכם בתואנה כי הנכם עוברים על החוקים ועליכם לפתוח דף אוהדים לעסק ולסגור את הפרופיל. מה עם כל החברים שצברנו לדף העסק? ישנן שיטות להעביר את החברים שלנו מהפרופיל אל דף העסק החדש שפתחנו- כאוהדים , אך לא את הפרסומים שנכתבו על הקיר של הפרופיל על ידי בעל העסק או על ידי החברים.

פייסבוק מציעה לבעלי העסקים ליצור זהות עסקית דרך הרשת החברתית על ידי יצירת דף לעסק, לאתר אינטרנט או לחנות, או לחלופין, על ידי יצירת קבוצה (פתוחה/סגורה/למורשים ועוד).

גם לנו, כמו לעסקים רבים יש דף בפייסבוק. הנוכחות בפייסבוק תהיה אפקטיבית לכל עסק באשר הוא.

נוכחות של עסק בפייסבוק, הפכה הכרחית בימינו.

כדי לשדרג את הדף הפשוט שניתן לפתוח בפייסבוק לבד, דף נחיתה בפייסבוק יוצר אפקט שמעלה בכמה רמות את נראות הדף, ויוצר לו מראה מקצועי ורציני.

תחשבו כמה מקצועי נראה העסק, כשהוא עטוף בתדמית ויזואלית אחידה- כרטיס ביקור, אתר , דף בפייסבוק, מייל עם שם הדומיין- והכל עם אלמנטים של העסק והלוגו שלכם.

דוגמא לאתר בפייסבוק של רועי סיץ'- לחצו כאן.

אם אתם זקוקים לייצוג העסק באינטרנט, ובוחרים לעשות זאת דרך הפייסבוק, אנו ב6am יוצרים עבורכם אתר. לקבלת הצעת מחיר ניתן ליצור קשר.

קידום סרטונים ביוטיוב

חברת 6am מתמחה בקידום סרטונים ביוטיוב והעלאת כמות הצפיות בסרטון.

מה התוצאה?

יו-טיוב הוא אתר הוידאו הגדול באינטרנט. העלאת כמות הצפיות בסרטון תגרום לכמות צפיות גדולה, מספר רב יותר של צופים בסרטון יביא להעלאת אמון הגולשים בסרטון וצפייה רבה בסרטון עצמו.

אדם המחפש ביו-טיוב נושא מסויים יעדיף לצפות לרוב בסרטון שצפו בו כמות גדולה של אנשים מאשר בסרטון עם כמות קטנה של צפיות.

כמו כן, הגדלת הצפיות בסרטון מסויים השייך לערוץ ביוטיוב שבבעלותך, יעלה את כוחו של הערוץ ואיתו את שאר הסרטונים בערוץ.

מרגע שתבחר להשתמש בשירות העלאת כמות הצפיות, קצב הצפייה יעלה ל- 200 – 6,000 צפיות ליום עד לכמות המבוקשת.

התשלום מתבצע דרך גורם שלישי (PayPal) ופרטי כרטיס האשראי אינם מגיעים אלינו.

במידה ואינך מרוצה וכמות הצפיות לא עלתה כאמור, 100% החזר תשלום מובטח !

אתר אינטרנט כהשקעה

אנחנו נבנה לך אתר יפה וגם חכם

אנו מאמינים כי בניית אתר אינטרנט צריך להיות השקעה שמשלימה את עצמה, הוצאה שתניב לך רווחים. איך ניתן להפיק רווחים מאתר אינטרנט? לא רק דרך קידום אתרים. ניתן לבנות עם האתר\, או להוסיף לאתר אחרי שכבר נבנה רכיבים שרלוונטיים לעסק.

אתר אינטרנט כהשקעה
מספר רעיונות לשירותכם-

מערכת ניוזלטרים (עלוני חדשות) ללא הגבלת כתובות וללא תשלומים חודשיים ואפשרות לדבר עם לקוחות דרך האתר בסקייפ- כחלק ממערכת ניהול האתר! כך תוכלו לשלוח מיילים לרשימת תפוצה דרך מערכת הניהול של האתר, ללא תשלום חודשי. כך עשתה דורית יוסף, נטורופתית אשר בנתה אצלנו אתר עם מערכת ניהול ושולחת עלוני חדשות לרשימת התפוצה שלה בנושא נטורופתיה וקוסמטיקה טבעית.

אתר אינטרנט להשקעה

בעל מספרה, אשר יש לה לקוחות הבאים להשתמש בשירותי המספרה (תספורת, פן צבע), רוצה להגביר את מכירות מוצרי טיפוח השיער ולעשות רווחים גם מכיוון זה- אותו בעל אתר יכול ליצור בתוך האתר שלו חנות וירטואלית- אליה יכולים להכנס ללקוחותיו ולקנות את המוצרים במחירים עם הנחה מסוימת. מה יותר נוח מלעשות רווחים ללא מאמץ? והכל בזכות האתר.

תשלום מיידי דרך האתר- לקוח לחוץ על תאריך? רוצה לשריין מקום? הוא מבטיח את מקומו על ידי תשלום סמלי ומאובטח דרך האתר של כל סכום אותו יבחר בעל האתר.

מוזיקה באתר ומנגנון חדשות – כל המאמרים והשירותים שלכם מופיעים באתר ומעדכנים את הגולשים בכל מה שחדש אצלכם. כמו באתר www.buy24.co.il

סרטוני יו-טיוב באתר וניהולם- כמו באתר אקפלה קריוקי ואירועים- www.acapela.co.il

כל זאת ועוד!

צור קשר וניתן לך מענה לכל דבר שתצטרך באתר שלך! או נבנה לכם אתר חדש…

מלאו פרטים ליצירת קשר

שם דומיין

שם דומיין, או "שם מתחם" בעברית, הוא שם ייחודי של אתר ברשת האינטרנט, שמייחד אותו משאר האתרים הנמצאים ברשת. למעשה תחת "שם הדומיין" שרכשתם, גולשים באינטרנט יוכלו למצוא את האתר שלכם.
כל שם דומיין ניתן לרכוש פעם אחת בלבד, אך לאתר אחד יכולים להיות מספר שמות דומיין שונים, באנגלית או בעברית.

רישום שמות תחום נעשה על ידי ארגון האינטרנט העולמי, ICANN, וגופים המורשים לכך מטעמו. בישראל הגוף היחיד הרשאי לרשום שמות תחום הוא איגוד האינטרנט הישראלי (ISOC), המקצה שמות תחת הסיומת il (סיומת לישראל).

אנשים אשר בונים אתר לראשונה יצטרכו לרכוש דומיין תחת כתובת האינטרנט בה הם ירצו להמצא.

לדוגמא- אתר של מאמרים על עיצוב הבית כמו הבלוג ארט-דקו – יימצא תחת הדומיין- ArtDeco.co.il

קניית דומיין ניתן לרכוש דומיין במחיר סמלי דרך 6am. קניית שם דומיין מקודם למכירה

יש לנו גם שירות מכירת דומיין פרימיום, שזה דומיין שכבר נמצא ברשת ומקודם. ניתן להשתמש בדומיינים האלה למטרות SEO ועדיף להשתמש בדומיין פרימיום גם כשבונים אתר חדש והמבין יבין…

אם כבר רכשת דומיין, 6am יבצעו עבורך תהליך שנקרא "הפניית דומיין" לאתר החדש הנבנה באמצעות 6am.

הצוות שלנו ישמח לתת לכם מענה לכל שאלה, אם תרצו להתייעץ איתנו בנושא שם דומיין שמתאים לאתר שלכם תוכלו תמיד להתקשר אלינו 050-377-7817 ואנו נשמח לייעץ.

יש לנו דומיינים למכירה אצלנו שכבר מקודמים בכל מיני ענפים שונים ונישות שונות, דומיינים אלו יכולים לעזור לכם משמעותית בקידום האתר כשבונים אתר חדש.

לבדיקת שם דומיין או התיעצות בקשר לדומיין מקודם

מלאו פרטים בטופס ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

כרטיסי ביקור

אנו מאמינים בחשיבותה של חזות ויזואלית אחידה לעסק שלך.

אנו יוצרים עבורך תדמית אחידה ברשת האינטרנט- אלמנטים מעיצוב האתר שלך שאתה בחרת, הלוגו שלך והתמונות של העסק- יופיעו גם בדף העסק שלך בפייסבוק, גם בכרטיסי הביקור שלך, וכך אתה כעסק נשאר בזכרון הלקוחות שלך לאורך זמן. 

אנו מאפשרים ללקוחותינו בעלי העסקים, עיצוב כרטיס ביקור ייחודי לכם, ובו יופיעו אלמנטים מהאתר שלכם.

כך נוצרת תדמית גרפית אחידה העוטפת אתכם, הן באינטרנט, והן בדפוס- ויזואלית מול לקוחותיכם.

כרטיסי הביקור הינם צבעוניים, דו צדדיים, עם לימנציה או בלי- לבחירתך. ההזמנה כוללת עיצוב והדפסה, האיסוף הוא מבית הדפוס בתל אביב.

להזמנת כרטיסי ביקור

מערכת ניהול תוכן

מהי מערכת ניהול תוכן?

מערכת ניהול תוכן היא מערכת המאפשרת ניהול ועדכון עצמאי של אתר, על ידי בעל האתר. אתר אשר משתנים בו תכנים נקרא אתר דינמי.

בעזרת מערכת ניהול התוכן ניתן לערוך את האתר לפי סוג האתר- במידה ומדובר באתר חדשות, ניתן יהיה לערוך את הידיעות, באתר חנות וירטואלית ניתן יהיה לערוך את המוצרים ואת מחיריהם, באתר מאמרים ניתן יהיה לערוך קטגוריות ומדורים, להוסיף ולערוך תמונות.

content management system (=CMS)

כדי לערוך מידע באתר ללא מערכת ניהול צריך לדעת שפות בניית אתרים כדוגמת HTML ו-CSS. למתכנתים או אנשים שיודעים לעבוד עם שפות בניית אתרים, עריכת האתר דרך שפות אלה מעניקה יותר חופש כמתכנתים, אך פחות נוחה ומהירה, מה גם שמערכת ניהול תוכן נוחה גם לאנשים אשר אינם מבינים בתכנות.

מערכת ניהול התוכן מאפשרת לכל אדם לערוך את הטקסט המופיע באתרו בעזרת סרגל עריכת טקסט, כמו בוורד – תכנה אשר מוכרת לכולנו).

מערכת ניהול תוכן נוחה בגלל הנגישות הנוחה לאתר שהיא מעניקה לכל אדם, אך גם בגלל שלבסוף היא חוסכת כסף. ללא מערכת ניהול, אדם מן השורה נאלץ לשלם לגורם מקצועי כדי "לתחזק" את האתר. ובכן, כיום נחלש המושג שקוראים לו "תחזוק האתר" וכל בעל אתר יכול לעשות זאת בעצמו.

מדוע צריך מערכת ניהול תוכן?

שגרת החיים הדינמית בה אנו חיים והעדכונים השוטפים שאנו מקבלים- הן מתחום החדשות, הן מתחום הפרסום- מבצעים חדשים, פרסומות מדי יום ואפילו מדי שעה, הופכים את עריכת התוכן באתר לבעל חשיבות ראשונה, שכן לדוגמא חנות וירטואלית או לוח נדל"ן ללא מערכת ניהול תוכן- יאבדו מיעילותם המסחרית.

התשובה מצויה בשאלה- דבר ראשון- במערכת ניהול תוכן, בסופו של דבר- אין מדובר באתר אחד. כשיש מערכת ניהול תוכן, ניתן לשנות כל תוכן וכל מאמר שיש באתר באמצעות מערכת ניהול התוכן, ואפילו מיקום של תכנים בדף. אפשר למעשה לשנות את פני האתר לגמרי, ובכך ליצור גיוון במראהו.

יתרון נוסף של אתר בעל מערכת ניהול תוכן הוא האקטואליות שלו. ניתן לחדש ולעדכן תכנים באתר באיזו תדירות שנרצה, אפילו על בסיס יומיומי!

במידה ויש מבצע חדש של מוצר כלשהו, תמונות חדשות להעלות לגלריה או שינויי פרטים (כמו שינוי במחיר), ובנוסף- ניתן להעלאות סרטונים של יו-טיוב ועוד.

מערכת ניהול האתרים של PicAsite היא מאוד ידידותית למשתמש, בעלת אופי קל ונוח ללמידה ומופעלת בעברית. כמובן שצריך ללמוד את הדברים הבסיסיים, אך הממשק, כאמור, ידידותי מאוד.

יתרון נוסף לבעלי הצורך בכך- דרך מערכת ניהול תוכן ניתן לבנות אתר הפועל בשתי שפות ויותר במקביל.

בסופו של דבר, מתקבל אתר בעל עיצוב ברמה גבוהה המותאם לתדמית העסק, ובנוסף- תכניו ניתנים לעדכון חוזר דרך מערכת ניהול התוכן.

וכל זאת במחיר אטרקטיבי וחד-פעמי (ולא מחיר חודשי כמו שחברות אחרות מציעות).

*ניתן לשלב באתר בעל מערכת ניהול התוכן אלמנטים עיצוביים בפלאש ברמה שלא תפגע בקידום האתר, אלא רק תשפר את יופיו!

לקבלת הצעת מחיר לבניית אתר בעל מערכת ניהול תוכן

קידום אתרים

איך "מקדמים" אתר? איפה מומלץ לקדם אתר? אילו סוגי קידום ישנם?
מה זה קידום אתרים?

קידום אתרים הוא סוג של אומנות, בעלת חוקים, שהפכה למקצוע. במקצוע זה, מנסה מקדם האתרים "לקרוא" את הסטנדרטים לפיהם מנוע החיפוש "מחבב" אתרים, ואת הסיבות שבגללן יעלה מנוע החיפוש את האתר למקום יותר גבוה בחיפושים. בשוק ישנם מקדמי אתרים רבים המומחים בתחום זה.

אתר מקודם, הוא אתר שבזמן חיפוש מילה מסוימת במנוע החיפוש, מופיע בין אתרים נוספים הקשורים לאותו תחום.

לדוגמא- כשמחפשים בגוגל "אדריכלית"- התוצאה הראשונה תהיה "כנרת צידון"- האתר של האדריכלית כנרת צידון קודם למקום ראשון במנוע החיפוש של גוגל.

איפה מקדמים?

לרוב קידום האתרים יהיה במנוע החיפוש של גוגל. קיימים מנועי חיפוש נוספים באינטרנט, כגון- בינג ויאהו, אך רוב החיפושים מתבצעים במנוע החיפוש של גוגל, על כן רוב מקדמי האתרים עוסקים בקידום אתרים במנוע חיפוש זה. קידום אתר בגוגל

במאמר זה נעסוק בקידום במנוע החיפוש של גוגל.

אילו סוגי קידום ישנם?

ובכן, קיימים שני סוגי קידום-

קידום ממומן- כמעט בחיפוש של רוב המילים, תוכלו לראות משמאל לדף התוצאות, ולעיתים גם מעל- בגוון אדום, רשימה של אתרים, ובראש הרשימה יופיע בכתב קטן המילה "מודעות".

אתרים אלה, ביצעו מסע פרסום ממומן. איך זה עובד? ובכן גם כאן יש דרכים מיוחדות לבצע את מסע הפרסום בשיטה האופטימאלית ביותר לבעל האתר, כזו שתפיק עבורו את מירב התועלת עבור העלות.

התשלום הוא לפי כניסה לאתר דרך החיפוש. לדוגמא- קליק על המודעה של אתר מסוים בעת חיפוש המילה "אדריכלית" יעלה לבעל האתר (לדוגמא) 5 ש"ח. למה? כי יש ביקוש מסוים למילת חיפוש זו.

לפי המילה אותה ארצה לקדם (לדוגמא- אם ארצה לקדם את המילה "אדריכלית") כך יהיה התשלום לקליק.

יתרונות הקידום הממומן הוא שמשיגים תוצאה מיידית. אפשר להיות בטוחים שכשמחפשים את המילה "אדריכלית" אני, כבעלת האתר, אופיע בין הראשונים ואקבל חשיפה מקסימאלית. האמת היא, שאם אתה לא בדף הראשון- אתה לא קיים.

יתרון נוסף הוא שמסע הפרסום הוא מדיד. כלומר אני יכולה להכווין את מסע הפרסום שלי אל מילה מסוימת, ותוך זמן קצר לדעת האם הבחירה באותה מילת חיפוש היתה נכונה ותועלתית (=הביאה לקוחות)- לדוגמא האם הבחירה לקדם את האתר שלי דוקא כשמחפשים את המילה "אדריכלית" ולא את המילה "אדריכלות"- היתה נכונה והפיקה את המירב.

יתרון נוסף אחרון הוא- בעיקר לאתרים חדשים. אתר צריך לצבור וותק מסוים בגוגל, כדי להיות מקודם בשיטה האורגנית (תכף יפורט). במקום להיות נסתר במהלך תקופת צבירת הוותק (3-4 חודשים לערך), האתר יהיה גלוי לגולשים ויצבור ותק תוך כדי.

חסרונות הקידום הממומן- סטטיסטיקות מראות שרוב הגולשים בוחרים בתוצאות המופיעות דרך קידום אורגני שנמצאות בדף הראשון. איך לקדם אתר להיות ראשון בגוגל

חסרון נוסף- גולשים משועממים שסתם משוטטים באינטרנט ומבצעים קליקים שעולים לנו כסף…

קידום אורגני– ובכן, התוצאות נכללות בקידום אורגני הנן כל התוצאות אשר מופיעות מתחת לשורת החיפוש, ואינן נכללות במסגרת "מודעות" ממומנות של גוגל.

לאנשים מן השורה, שאינם בעלי ידע בתכנות וקידום אתרים יאלצו להעזר במקדמי אתרים, שזה עיסוקם בחיים.

למעשה התשלום בשיטה זו אינו לפי קליק, אלא על עבודת המקדם. התשלום למקדם הוא לרוב לפי חודש, ומתומחר לפי מילות החיפוש שנרצה לקדם.

יתרונות הקידום האורגני- כאמור, רוב הגולשים בוחרים בצורה טבעית את אחת התוצאות הראשונות במופיעות מתחת לשורת החיפוש, לרוב לא משורת המודעות הממומנות.

יתרון נוסף הוא שהתשלום אמנם גלובלי למקדם, אך הרווח מחשיפת הגולשים כלקוחות עתידיים ותנועת הגולשים באתר יכולה להיות שווה את זה ואף הרבה יותר (קליקים רבים באותו סכום של כסף למקדם).

חסרונות שיטת הפרסום האורגני הנן בעיקר לאתרים חדשים. כפי שנאמר מעלה, אתר צריך לצבור ותק בגוגל. לכן אתר חדש יעבור תקופה של בין שלושה לארבעה חודשים, ללא תוצאות נראות לעין.

חסרון נוסף וחשוב- לקדם את האתר אצל מקדם מקצועי שסומכים עליו…

קידום אתר באינטרנט הוא פעולה חשובה לפרסום האתר וחשיפת העסק ללקוחות באינטרנט, כמובן יש דרכים נוספות לשיווק וקידום האתר באמצעי מדיה נוספים באינטרנט.

אנו מאמינים רק בקידום אורגני,אבל לפעמים בשביל BOOST צריך גם לעשות קידום ממומן, במקרה כזה אנו משתמשים בקידום ממומן ואף משלבים בין האורגני לממומן בהתאם לתנאי האתר.

לקבלת הצעת מחיר לקידום אתרכם ניתן ליצור קשר.

קידום אתרים SEO

קידום אתרים אורגני SEO

קידום אתרים (SEO) נחשב לעתים קרובות לחלק היותר טכני של שיווק ברשת האינטרנט ואכן קידום אתרים אכן עוזר להביא את האתר לציבור הגולשים ובו בזמן דורש ידע טכני מסוים – לפחות הבנה בסיסית ב-HTML. באופן כללי ניתן להגדיר קידום אתרים כביצוע שיפור, אופטימיזציה לדפי רשת מסוימים או אתר שלם במטרה להפוך אותם ידידותיים יותר למנועי חיפוש במטרה להשיג מיקום גבוה יותר בתוצאות חיפוש רלוונטיות.

אחת מהאמיתות הבסיסיות ביותר בקידום אתרים היא שגם אם נעשו כל השינויים שצרכים להיעשות בכדי להפוך אתר ידידותי יותר למנועי חיפוש, אין זה מבטיח קידום אוטומטי למקומות דרוג גבוהים. אבל אי עשייתם או אי ציות לכללים הבסיסיים של בניית אתרים (קוד נכון, איסור ספאם, תוכן מקורי ועוד) יגרור באופן וודאי תשומת לב שלילית או דירוג נמוך ביותר אצל מנועי החיפוש. עובדה נוספת בנוגע לקידום אתרים היא שאין מדובר בקסם ומכאן שרצוי לקבוע מטרות ראליות כמו להגיע לעמוד הראשון עבור מילת מפתח ספציפית במנוע חיפוש ספציפי ולא לתוצאה הראשונה עבור 10 מילים שונות במנועי חיפוש שונים.

למרות שהפעלת קידום אתרים מסייעת להגביר את התנועה לאתר מסוים קידום אתרים אינו פרסום. כמובן שישנה אופציה לקנות מודעות שיופיעו בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש אבל באופן בסיסי הרעיון מאחורי טכניקות שונות של קידום אתרים היא להגיע לדרוג גבוה כתוצאה מהפיכת האתר לרלוונטי עבור מונח חיפוש מסוים ולא בשל קניית מודעת פרסום.

קידום אתרים יכול להיות קצר טווח או ארוך טווח. לעתים די בהפעלת מעט טכניקות של קידום אתרים גנרי בכדי להשיג דירוג גבוה במנועי חיפוש – לדוגמה במקרים בהם מונח החיפוש הרלוונטי הוא מונח נדיר או מאד ספציפי או במקרים בהם התחרות בתחום קטנה יחסית. אבל ברוב המקרים, אם אתה באמת רומה להגיע לדרוג גבוה יש להקדיש תשומת לב רבה ולא מעט זמן לעבודת הקידום. אפילו הפעלת מידה קטנה של קידום אתרים מצריכה הבנה עמוקה בדרך בה מנועי חיפוש עובדים כמו גם מחקר יסודי של התחום בו האתר פועל בכדי להניב את מילות החיפוש הרלוונטיות ביותר לאותו תחום.

קידום ממומן

קידום אורגני

קידום ברשתות המדיה

קידום דרך קישורים

הרעיון הכללי בקידום אתר הוא להיות מספר אחד בתוצאות החיפוש ואף להופיע בדף הראשון במנועי חיפוש.

רבות ההשערות לגבי מהות האלגוריתם (שיטה חישובית כל שהיא) של מנועי החיפוש כגון גוגל ייהו ובינג, הנושאים שנראה שכל המקדמים בעולם מסכימים עליהם כגורמים מרכזיים בקידום אתרים הם :

  • ותק האתר
  • תדירות עדכון האתר והוספת תוכן
  • תדירות שינוי הקישורים בעמוד
  • איכות הקוד ותוכן האתר
  • תדירות הכניסה לאתר דרך מנוע החיפוש
  • זמן השהיה של הגולש באתר
  • כמות הדפים בהם הגולש מבקר
  • השיטות הישנות – On-Site Factor ו-Off-Site Factor
  • כמו כן, נראה כי האלגוריתם החדש אינו מושפע משיטות למניפולציה של מנוע החיפוש, כמו החדרת מידע שגוי לתגי המטא של האתר.

מהו Google?

גוגל (Google) הוא מנוע חיפוש הנמצא בבעלות חברת Google. זהו מנוע החיפוש הפופולרי ביותר כיום באינטרנט‏‏‏‏[2], המטפל בכל יום במאות מיליוני בקשות למציאת תוכן באתרי אינטרנט וזוכה למאות מיליוני מבקרים[3]. שם מנוע החיפוש (ושם החברה) הוא שיבוש של המילה גוגול המייצגת את המספר 10 בחזקת 100 (הספרה 1 ובעקבותיה מאה אפסים), כרמיזה לכך שמנוע החיפוש יכול להתמודד עם כמויות אדירות של מידע.

אלגוריתם מנוע החיפוש הומצא על ידי לארי פייג' וסרגיי ברין בשנת 1997. האלגוריתם נקרא PageRank ומדרג את סדר הופעת הדפים על פי כמות הדפים המקושרים אליהם.

גוגל היום הינו מנוע החיפוש החזק והגדול ביותר בעולם ומספק מידע למאות מליוני גולשים ביום לפי מילות מפתח למגוון מדהים של אתרים.
גוגל כמנוע חיפוש מחזיק את רוב המידע של כל האתרים הנגישים בעולם בבסיסי המידע שלו ומציג תוצאות חיפוש בהתאם למגוון מערכות המייגות ומתאימות מידע לבקשת חיפוש (שאילתא) קידום אתרים באמצעות מאמרים הינה השיטה הטובה ביותר והנכונה ביותר עבור בעל עסק הרוצה והמעוניין לקדם את אתרו בצורה הבריאה ולמנוע עונשים מיותרים ממנועי חיפוש כגון גוגל על שישמו בשיטות לא נכונות.

מחקרים מראים כי ככל שהנושא של המאמר קרוב יותר לנושא המקודם גוגל ושאר מנועי החיפוש מקנים זכות ועדיפות גבוהה לאותו קישור היוצא מדף המאמר לאתר העסק.

אותם קישורים אמורים להוות עוגן מרכזי קידום דרך מאמרים במגוון רחב ככל האפשר.

6am שמה לעצמה מטרה לעזור לעסקים לקדם את עצמם דרך מאמרים בצורה הכי איכותית ומקצועית ולמנוע מאתרים ליפול במנוע החיפוש כאשר הקידום מופסק.

מקדמים רבים עובדים בשיטות הנקראות BLACKHAT אשר מפציצות את גוגל בצורה לא נכונה בקישורים לא מתאימים ומפורומים רבים העלולים להימחק בכל רגע נתון ולהעלים את כל הקישורים לאתר הלקוח ובכך לאבד את הקידום שבוצע עבורו.

השימוש לקידום האתר בחברת 6am הוא מובנה ובשימושם כלים רבים הקשורים לגוגל כגון :
Google Analytics
Google Webmasters Tools

באמצעות כלים נוספים אחרים אנו נעזור לך הלקוח למצוא את המילים הנכונות לאתר שלך ולתכנים המותאמים ביותר לאתר שלך.

פעילות כגון "מחקר מילים" , בידוק טקסט ורמת קוד הינה חלק קטן מהבדיקות אותן מבצעת 6am על האתר המבוקש ואף מעבירה דו"ח/סקירה של השינויים הנדרשים במערכת של הלקוח.

גוגל אנליטיקס (Google Analytics) – אפשרויות ושימושים

כלי גוגל אנליטיקס (Google Analytics) הוא כלי סטטיסטי מתקדם שיודע לתת מענה מקיף ומקצועי לשאלות רבות שעולות בתהליך ניהול האתר. גוגל אנליטיקס הוא כלי חינמי וקל לתפעול.
לגוגל אנליטיקס יתרונות רבים נוספים – רובם טמונים במספר כלי סטטיסטיקה רבי עוצמה.
בין השאר גוגל אנליטיקס מאפשר לבצע את הפעולות הבאות:

– לזהות כמות מבקרים לפי מנועי חיפוש/מילות מפתח
– לזהות מקור כניסה לפי כתובות אתר מפנה/תיבות מייל
– לגלות באיזה דפדפנים משתמשים מבקרי האתר
– לגלות מקור כניסה לפי אזור גיאוגראפי ועד רמת העיר
– לזהות עמודים נצפים ביותר/נצפים פחות ולתת באופן כללי מידע על צפיות
– לזהות עמודי עזיבה (Exit Pages)
– להציג Bounce Rate – מצב של "כניסה-עזיבה" (פירוט בהמשך)
– להציג נתונים על גולשים חוזרים או/ו גולשים ייחודיים באתר
– להציג זמני שהיה לפי עמוד
– להשוות בין נתונים בפרקי זמן שונים

שירותים

עיצוב לוגו, עיצוב אתרים, ניתוח אתרים בזמן אמת, עיצוב מובייל, בניית אתרים, קידום בגוגל

6am Web Design

שירות גרפי

שירות גרפי

העולם הגרפי הינו עולם מגוון ביותר ממדיה לדפוס ועד למדיה אנימטיבית.
בעבודותנו אנו מקפידים לשלב בין המדיות השונות ולהעמיק את ידיעותנו בתחומים השונים, כדי שנוכל לתת מענה רחב ועשיר ללקוחותינו.

מיתוג חברה הוא תהליך מובנה, המבוסס על תקשורת ישירה ושוטפת עם הלקוח ומהווה בסיס הכרחי ליצירת המותג, צבעי החברה, הזהות הרעיונית שלה, הפונטים המייחדים אותה והצורות העיצוביות המאפיינות אותה בלבד. חשיבות רבה ניתנת לעקביות בשימוש במוטיבים הגראפיים, הנגזרים מהקונספט העיצובי של החברה ובאופן ההטמעה שלו בכל קמפיין שיווקי, תערוכה או פרזנטציה.

העקביות הזו חשובה מאוד ליישום ייחודה של החברה והמראה שלה. כך שלמעשה כל פריט גרפי הינו חלק בלתי נפרד מהמראה הכללי ולא יחרוג ממנו..

בחלק זה מוצגות חלק מעבודותיי, לפיכך מומלץ בחום, ליצור קשר טלפוני כדי לקבל יותר פרטים על השירות המותאם למידותך כחברה ויעניק לך את המראה המקצועי המיחד אותו.

עיצוב לוגו

לוגו חייב לייצג את החברה בקווים פשוטים, תוך שימוש בסמלים מוכרים מאותו עולם תוכן בו עוסקת החברה. הלוגו חייב להיות נקי ונהיר ממבט ראשון ועם זאת לעורר עניין אצל המתבונן. לוגו שנחרט בזיכרון לאורך זמן בשל ייחודו והאופן בו הוא מעביר את המסר /זהות החברה.

עיצוב באנרים

הבאנר הוא מעין פתיון שמשחררים לרחבי הרשת. ככזה הוא חייב לבלוט ב"ים" האינפורמציה המציף את העין. באנר שאינו נמצא מעניין "לא יעשה את העבודה" ולא יניע את הקהל הפוטנציאלי לדף הנחיתה או לאתר שלך. לכן כל פרט בו משמעותי ומחייב חשיבה שיווקית מתאימה

עיצוב בתני תערוכה

עיצוב מלא של ביתן התערוכה על כל מוצריו הנילווים.הטמעת הזהות המיוחדת של החברה בכל האלמנטים השיווקיים של הביתן מחייבת תכנון נכון של כל החומרים שמיועדים לתערוכה כל החומרים כולם יעוצבו בשפה אחידה שתראה למרחוק מושכת, מיוחדת ובעלת מראה עדכני.

עיצוב ברושורים

עיצוב הברושור מחייב עריכה טקסטואלית לצד עריכת התמונות הרלוונטיות. לגודל הברושור ישנה חשיבות גבוהה בעריכת המוצר וכן אם המוצר יופק לדפוס או לאינטרנט כל אלה משפיעים מאוד על צורת העריכה והאיפיון של המוצר הסופי.

עיצוב מצגות

עיצוב מצגת החברה לשימוש כל אנשי החברה מחייב הטמעת כל האלמנטים המייחדים את המותג מראה אחיד ומוגדר תוך שימוש בצבעי הלוגו הכותרות והתמונותאיורים התואמים את המותג.

עיצוב אתרים

עיצוב אתר החברה מחייב איסוף חומרים ויז'ואלים לצד עריכת טקסט וכתיבה שיווקית מתאימה לכל חלק וחלק באתר. איפיון האתר הינו שלב ראשון והכרחי שיחסוך המון עבודה וזמן אם יעשה בצורה מסודרת שלב אחר שלב, ויאיץ בצורה ניכרת את העבודה עצמה.

עיצובים שונים למוצרים

מוצר ממותג הנושא את האלמנטים הגרפיים של החברה אותה הוא מייצג הוא מעין פרסומת מהלכת, היכן שימצא יעורר עניין בחברה אותה הוא ממתג, יעביר את המסר המתבקש, מדובר בחברה רצינית, מקצועית המכבדת את עצמה ואת מוצריה. יעמיק אצל הלקוח הפוטנציאלי את האמינות שלה כחברה שיש לה בידול וייחודיות.